Reklamační řád

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914-1925, § 2099-2117 a § 2161-2174 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

 Adresa pro doručování

Kwasnicová Lucie, Dolní Domaslavice 74, 73938

Telefonní číslo  +420 776 440 464

Kontaktní e-mail : dog-visual@dog-visual.com

1.Za jaké vady zboží odpovídáme ?

Prodávající odpovídá kupujícímu – spotřebiteli za to, že věc nemá vady. Berte na vědomí, že v případě, že vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné součástky a náhradní díly neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady nebo nekompletnost nikoliv na běžné opotřebení.

 

2.Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

 Záruka v délce trvání 2 let se nevztahuje na vady vzniklé během záruční doby v případě nesprávného používání, mechanického poškození či v důsledku běžného opotřebení. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Práva z vadného plnění dále nenáleží  pokud jste o vadě před převzetím věděli, vadu sami způsobili nesprávným nebo nešetrným zacházením, mechanickým poškozením nebo uplynula záruční doba. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Za vadu také nelze považovat změnu stavu výrobku, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného užívání nebo zásahu, nedostatečné nebo nevhodné údržby.

Práva z vadného plnění Vám dále nenáleží, pokud:

  • jste o vadě před převzetím věci věděli,
  • jste vadu sami způsobili
  • nebo uplynula záruční doba.
  • opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
  • vady použité věci odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo v okamžiku, kdy jste jej převzali,
  • věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána.

 

3.Jaká práva z vadného plnění máte ?

Právo na výměnu zboží máte v případě, že zboží během záruční doby pozbyde některou z vlastností uvedených v článku 1 reklamačního řádu a není to vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Dále je li vada neodstranitelná nebo zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě.

Výměnu zboží nemůžete požadovat v případě, že by výměna zboží byla neúměrná povaze vyskytnuté vady. V takovém případě máte právo na bezplatné odstranění vady. Právo na výměnu zboží Vám nenáleží ani v případech, kdy je vadná pouze část (součástka) zboží.

Požadovat výměnu zboží nelze u zboží použitého nebo prodávaného za nižší cenu. Namísto toho můžete požadovat přiměřenou slevu.

Právo na přiměřenou slevu z kupní ceny máte v případě, že

  • nezvolíte právo na odstoupení od smlouvy, výměny vadného zboží nebo součásti zboží nebo opravu zboží.
  • nejsme schopni zboží nebo jeho součást vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí) nebo produkt za nižší cenu nebo produkt použitý.

Právo na odstoupení od smlouvy máte v případě, že

  • je vada neodstranitelná
  • zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě
  • na zboží se vyskytne větší počet vad
  • nejsme schopni zboží vyměnit, anebo opravit (například zboží se již nevyrábí) nebo
  • není možné vyměnit vadné zboží nebo součást zboží za bezvadné.

Reklamaci je nutné uplatnit písemně přímo u dodavatele nebo ji zaslat dodavateli. Reklamace je řešena bez zbytečného odkladu nejpozději však do 30ti dnů.

 

 

 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info